onsdag 20 september 2017

Plugg

Idag hade jag endast ett grupparbete i skolan. Då sitter vi i grupper och jobbar med sånt vi har gått igenom de senaste lektionerna. Jag hade tänkt åka dit till klockan åtta med några andra för att börja tidigt men jag var för trött tack vare att jag satt till klockan elva hos Dennis och Elin igår. Istället kom jag till nio och åkte därifrån redan 11:30. Sen har jag ätit och gjort klart grupparbetet. 


Jag hade planerat att vara sex veckor i Umeå denna gång eftersom det passade bäst med mitt schema. Men nu blir det bara tre eftersom jag har en tentamen på lördagen den helg jag hade tänkt åka hem. Så jag åker hem redan första veckan i oktober eftersom det är enda helgen i oktober som jag kan åka hem. Nåja, inte är det något fel att åka hem redan då ;)

Inga kommentarer: