måndag 19 juni 2017

Veckan som gått

Förra veckan var en riktigt bra vecka!
~På måndag jobbade jag som vanligt och på kvällen hängde jag med Kent.
~På tisdagen jobbade jag och på kvällen for jag på min livs första mtb-tur med några ur familjen. Så sjukt kul men oj så tungt!
~På onsdag jobbade jag och på kvällen hängde jag med Kent.
~På torsdagen bytte jag avdelning på Snellmans så jag började klockan fem på morgonen. På den avdelningen är jag ännu denna vecka och nästa och sen byter jag tillbaka till sprutsidan och skiften som börjar 6.30 :) Men det är kul med omväxling i jobbet. När jag var klar för dagen så chillade jag hemma en stund innan jag drog iväg till frisören. Jag har länge haft lust att kapa av mitt hår så nu fick det åka. Jag är sjukt nöjd, det är så härligt med ett kort hår som inte blir risigt direkt man tar några steg. På kvällen kom Kent hit. Vi sov en stund innan vi åkte iväg för att se när milipojkarna kom civil.
~På fredagen städade jag efter jobbet och åkte sen till Kents. Vi drog iväg och spelade frisbeegolf med hans vänner och vilade bara sen eftersom vi båda var trötta.
~På lördagen åkte vi iväg till Vasa för att shoppa, vi kom hem med en hel del :) På kvällen var vi här och kollade film.
~ På söndagen åkte vi till villan där de flesta från min familj var. Vi åt, solade, stekte plättar, simmade och några körde ett crossfitpass. Det var ett skönt avslut på veckan och jag kan enkelt konstatera att jag saknar villalivet. Jag spenderade inte så mycket tid där förra sommaren eftersom jag ofta jobbade helger. Det var också så långt till jobbet från villan att jag inte sov många nätter där heller, men i år ska jag sova där när jag har ledigt!




Inga kommentarer: