tisdag 21 mars 2017

Tisdag

Imorse var jag lite slö eftersom jag satt uppe lite för länge igår, men jag kom mig upp ur sängen och började läsa matematik. Efter lunchpaus for jag till syrrans och hängde med henne någon timme. Sen bar det av till skolan där det var dags att söka in till en del skolor. Jag sökte både till Sverige och Finland och förhoppningsvis har jag en studieplats till hösten:) Lillsyrran kom sen med mig till stan där jag lämnade tillbaka ett paket, köpte lite nödvändigheter och mat tills imorgon och sen for vi vidare till Friends och hämtade mat. Ikväll har jag sen bara tagit det lugnt och försökt koppla bort matematiken jag skriver imorgon. Lite läste jag just, det jag inte hann med tidigare idag, men nu ska jag krypa i säng så jag är utvilad imorgon, så Gonatt!

Inga kommentarer: