fredag 17 februari 2017

Ledigt

Sen sist jag skrev har jag fyllt 19, fått silver i innebandy, skrivit textkompetens och igår hade vi penkkis. Det betyder att jag är ledig från skolan nu! Nästa skrivning är 13.3, så fram tills det ska jag läsa så mycket jag bara hinner! Men jag har en del andra ärenden i skolan också. Jag ska skriva matematikpreliminär och få någon kurs i alla funktioner på min avancerade räknare 😂 

Gårdagen var riktigt bra. Vi hade ställt till det mesta kvällen före så när vi kom till skolan klockan 7 behövde vi bara ställa oss och sen var vi redo att ta emot ettorna och tvåorna. Efter penkkis for jag hem och tvättade mig, ställde mig igen och for i väg på middag med abina och lärarna. Efteråt for jag hem och kröp ner i säng. Det är lite vemodigt men på samma gång skönt att inte ha några fler lektioner i gymansiet :)







Inga kommentarer: