torsdag 15 december 2016

Länge sen sist

Oplanerat tog jag en ganska lång paus, men nu tänkte jag titta in och säga hej. Sen sist har jag jobbat, varit i skolan och levt som vanligt. Lite stressigt har det varit med en massa skoluppgifter hit och dit. Men nu börjar det lugna ner sig, jag har bara en presentation och två prov sen får jag jullov! 

Under den här tiden jag inte har bloggat har jag bl.a varit och spela innebandy med skollaget, vi kom faktiskt vidare till final! Så i januari åker vi iväg och spelar det. 

I söndags kom jag hem från Schweiz, där hade jag varit i 5 dagar. Vi besökte Cern, FN huset, Röda Korsets museum och så tittade vi på en del experiment vid ett universitet i Geneve. Det var en väldigt intressant men kall resa :) 

Igår på morgonen hade jag stegring, tog en tablett och åkte in till stan för att uträtta en del ärenden. Jag började skolan halv ett och skulle till jobbet efteråt, men jag hamnade att sjukanmäla mig. Stegringen som jag lite hade ignorerat hade blivit till feber så jag for hem för att vila. På kvällen läste jag till prov för jag hade fysikprov i morse. Jag var och skrev det för annars hade det skjutits upp till efter julen. Men nu är jag hemma igen och ska försöka vila så jag blir frisk snabbt! 

Lite mobilbilder






Inga kommentarer: