fredag 30 december 2016

Hej igen!

Julen är förbi och snart är det nyår. Jag har två vardag lediga ännu innan skolan börjar. Sen är det sex veckor av skola, en månad läsledigt och två veckor av prov som gäller. Efter det ska jag jobba och fokusera på inträdesprov och högskoleprov. Nångång däremellan vill jag fara på en resa (vet inte ännu vart eller med vem, men söderut) och så ska jag förhoppningsvis ta studenten. Så ser min vår ut och jag både ser fram emot den och fasar för den. Men jag tar allt det när det kommer.
 
Min julhelg var väldigt bra och jag njöt till max. Julen firades med nästan hela familjen. Vi åt, var i kyrkan och fick besök av tomten. På kvällen var jag med Kent och vi var bl.a till Kronoby kyrka för att lyssna på kören som sjöng. 

Juldagen spenderade jag med Kent och lite annat folk. På måndag for jag till Mias villa med henne och Jennie. Sen kom Kent hit och vi for iväg och skrinna. Sen det har jag hunnit jobba tre skift, varit på mellandagsrea och städat.

Bilderna är alla stulna av syrran eftersom jag aldrig fotar själv :)

                                    

                                    

                                    

       

                       

                       



Inga kommentarer: