onsdag 26 oktober 2016

Hej!

Här har det stått tomt en tid igen, tiden flyger iväg och jag hinner inte blogga. Jag har skolarbeten som står på kö och skulle behöva vara klara på söndag, jag tror jag har fem uppgifter som ska vara klara då. Och på fredag åker jag till Umeå, för på lördag skriver jag högskoleprov. Så jag måste försöka göra det jag kan på båten så det blir mindre att göra på söndag. Men det som är postivt är att fast jag har många uppgifter kvar så har jag gjort en hel del, så det är ju skönt. 

Förutom att ha fixat med skolsaker har jag också varit med vänner, kollat hockey och idag jobbade jag till nio. När jag skulle ta itu med läxorna fick jag en trevlig överraskning, jag hade inga läxor! Det har inte hänt under hela trean! Jag har lite svårt att fatta det och jag är lite rädd att jag ska ha glömt bort något, men skönt är det! Nu ska jag krypa i säng med den bok jag läser nujust :)

                                  
   

Inga kommentarer: