lördag 17 september 2016

En liten paus

Det blev en oplanerad liten paus här på bloggen men nu tänkte jag att jag kort skulle berätta om vad jag gjort sen sist. 

Förra veckan på fredag hade jag, Mia och Jenttu gyros pita kväll. Vi åt mat och efterrätt och pratade om dittan och dattan, sen vi for iväg till Kokkola en sväng innan vi for hem. 



På söndag var jag och Wilma till Pedrinas och äta eftersom mamma och pappa var borta. På kvällen for jag på Jaromatch.


På måndag skrev jag hörförståelse i engelska och på tisdag skrev jag den i finska. Båda gick hyfsat bra! På onsdag och torsdag jobbade jag vid Snellmans och igår var jag på us. Idag har jag spelat innebandy och tittat på en fotbollsmatch. Ikväll ska jag troligtvis ut med kompisarna.


Bilden är väldigt dålig p.g.a att jag fotade den sent på kvällen. Men det här är vad jag fick av mamma och pappa när de kom hem.


Inga kommentarer: