onsdag 21 september 2016

1/3 klart!

En av tre studentskrivningar är klart skriven! Det är så skönt att veta att bara två gånger till i höst måste jag känna mini-ångesten som kommer kvällen före varje skrivning. Tankar som "varför har jag inte läst mera" och "det där kan jag ingenting om" snurrar i huvudet. Men i slutändan går det nog helt bra. 

Idag skrev jag engelska textförståelse, så det var det lättaste. Jag började med att skriva uppsatsen och ägnade en timme åt att fixa med den. Sen åt jag lite mellan varven jag gjorde resten av provet. Ca 12:25 lämnade jag upp mitt prov och var färdig för idag. Efter att jag kom hem har jag hunnit läsa på biologi, städat upp i mitt rum, fixat med Wilmas hår, varit till snellmans och handlat med mamma och pluggat till matteprovet som jag skriver imorgon.

Nu ska jag krypa i säng, klockan är 20:50 men jag är döfärdig. Tydligen sög skrivningen musten ur mig trots att den inte var så stressig! Men ganska skönt att ställa alarmet när man ser att man får sova 10 timmar ;)

                                     


Inga kommentarer: