måndag 8 augusti 2016

Umeå

Tidigt på torsdag morgon åkte vi iväg till Vasa för att ta båten över till Umeå. Väl framme i Umeå tog vi oss till hotellet var vi checkade in, drack kaffe och åkte iväg och shoppa. En sextiden åkte vi tillbaka till hotellet för att äta middag. Sen hängde vi på hotellet resten av kvällen. 

På fredag for vi igen iväg och shoppa efter att vi ätit morgonmål. Vi åt lunch på stan och caféade. En fyratiden tog vi oss till hamnen igen och åkte hem. Det var väldigt skönt och roligt att resa iväg och bara shoppa loss, men som tur händer det inte så ofta ;)








I lördags jobbade jag, jag serverade på tredje bröllopet i sommar, sen var jag ut en stund på kvällen. I söndags jobbade jag morgonskifte och på kvällen var jag till friends&brgrs och äta, till Fäboda på café och sen till villan med kompisarna. I dag har jag jobbat från morgonen och sen bara latat mig här hemma. 

Nu ska jag läsa lite biologi innan jag, för en gångs skull nåsånär tidigt, kryper i säng.








Inga kommentarer: