torsdag 21 juli 2016

Villaliv

Mitt liv består nu mest av jobb och häng med vänner och familj. Bloggen glöms bort delvist därför och för att jag inte har något intressant att komma med. Men en liten uppdatering ska ni få! 

Igår började jag dagen med att läsa lite på biologi, sen for jag och jobba och så vidare och spela fotboll med några kompisar. Idag åkte jag, efter lite strul med bilen, iväg till villan. Där var jag med mamma, Sandra, Tan, Kesia och Dennis. Senare kom ännu fler dit. Vi simmade, åt, lekte i lite ringar som Tan hade hängt upp och lackade våra naglar. Och enda bilden jag har är faktiskt av det :) Nu ska jag krypa i säng, för i morgon blir det lite tidigare väckning eftersom jag måste och fixa nya ringar till bilen innan jag åker i jobb, så Gonatt!

                                   
    Stulen från syrrans instagram ;)

Inga kommentarer: