torsdag 9 juni 2016

Sommarlov

Det var en stund sen jag skrev så nu tänkte jag kort skriva vad som hänt sen dess.

På onsdag skrev jag finskaprov, jobbade och var ut en stund med mina vänner.

Torsdagen var vanlig skoldag men jag missade en del p.g.a en tutormiddag. På kvällen var jag med Maria och Anna till ett stall i Öja för att rida i terrängen. Det var verkligen kul men jag kan sorgset konstatera att jag är kraftigt allergisk för hästar.  Senare for jag en stund på plättkalas. 

På fredag for jag till skolan till 8, sen iväg till jobbet till 10. Jag jobbade till 7 och for sen hem och byta kläder och sen viadre på två examensfester. 

Lördagen började med skolavslutning, sen jobb och sist us på kvällen. 

På söndag jobbade jag från morgonen och slutade halv 7, for hem och byta kläder och sen vidare till Kents på examensfest. Vi tog också avsked av de som for till Usa. 

I måndags jobbade jag, tränade och hade filmkväll med Jenttu och Maria. 

Igår och idag jobbade jag också, och idag har jag också hunnit till gymmet med mina bröder. 

Imorgon är jag ledig, så jag, Maria och Jenttu ska fara till Kokkola och shoppa :)

Inga kommentarer: