måndag 13 juni 2016

Rolig helg

I torsdags var jag som sagt och shoppade med Maria och Jenttu, vi hade en sjukt kul dag i Kokkola. På fredag skulle jag ha haft en ledig dag, men jobbade ett tre timmars skift från morgon. Sen tog jag det lugnt här hemma, tränade och for ut.

Lördagen inleddes med loppisrace i Sandsund med syrrorna, och sen for vi till Friends & brgrs och åt mat och jag for vidare till jobbet. Efter det for jag ut en stund. 

På söndag hade vi bestämt att vi skulle åka till Powerpark. Vi kom iväg lite senare än tänkt men vi hann ändå med allt vi skulle. Sen kom några till vårt en stund och så förde jag iväg min bil till reparation eftersom en kompis backade i mig för nån vecka sen så jag hade en buckla som måste fixas.

Idag är jag ledig, eller jag var en sväng till jobbet pga ett introduktionstillfälle men det slutade redan halv 12. Så nu ligger jag ut i solen och ska läsa till skrivningarna i höst!


Byxor, shorts, topp, svart kjol, kompressionsstrumpor att träna med, shortsdress, t-shirt

Bekväma skor till jobbet






3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska du skriva i studentskrivningarna? Och hur har du satt upp lässchema inför hösten? Intressant blogg! :)

Amanda sa...

Nu till hösten ska jag skriva biologi, finska och engelska. Och på våren skriver jag modersmål, lång matte, fysik och kemi :) och tack så mycket!

Amanda sa...

Oj glömde ena frågan... :) jag läser bara på biologi nu, och då gör jag så att jag läser 5 kapitel/vecka under sommaren och när jag börjar skolan så repeterar jag termer och viktiga saker. :)