tisdag 31 maj 2016

Ung och dum...

... Det är ett uttryck som beskriver mig ganska bra.

 Fredagen spenderades först vid Mias villa med mina tjejer, sen for vi till vårt med resten av gänget. Jag kan bara konstatera att jag har världens mest underbara tjejkompisar!

På lördag jobbade jag till 22, sen hem och byta om och iväg på Joels kalas. Därifrån for jag senare till Kokkola för att hämta syrran och hennes kompisar. Jag körde hem dem och for sedan vidare till Kents villa med en del andra. Vi pratade, skämtade, fiskade... Och det är här ung och dum kommer in i bilden. Klockan 8 på morgonen börjar vi söka oss därifrån, så klockan 9 var jag hemma! Jag började 16 i jobbet så jag vilade ca 5 h innan jag ställde mig och for iväg. När jag kom hem på kvällen skulle jag läsa på prov men somnade, så jag snabbläste lite imorse. 

Idag solade jag en stund men kom på att jag ville ha lösglass. Jenttu hakade på och vi käkade glass och pratade om dittan och dattan. När jag körde hem henne for jag med in och hon masserade min väldigt spända rygg. Väl hemma började jag läsa på finskaprov och nu är jag klar med det så nu ska jag sova. Gonatt!


2 kommentarer:

Lisbeth86 sa...

Hadd int ty å Sandra ett vad?

Amanda sa...

Jo men he gälld int glass 😋