söndag 15 maj 2016

Hejsan!

Ojdå vad tiden går fort! Jag trodde jag hade bloggat just men märkte nu att det var nästan en vecka sen! Mina kvällar är oftast fullspäckade så jag stupar i säng när natten kommer. Men inkommande vecka är lite lugnare så då ska jag minnas att blogga! 

Den här veckan jobbade jag måndag och tisdag. På onsdag hade jag ledig kväll så jag var och träffade nå barn som jag och Wilma ska sköta, plockade Sandra och Annas ögonbryn och tränade med Sandra. På torsdag hade vi labbkväll så då var jag i skolan till 8 och analyserade vatten. Det var roligare än det låter :)

I fredags handlade vi och sen mot kvällen for jag till Bosund på ungdomssamling, via McDonalds och sen till Jussis med kompisarna. På lördag steg jag upp och for på innebandy. Den här gången var vi bara sex stycken, och vi var alla ur samma "shack", så vi hade väldigt roligt. Sen for vi en stund på Spring in Peders och jag for vidare till jobbet. Jag jobbade till 10 och skyndade mig sen hem och for igen till Bosund.

Nu sitter jag här hemma och gör läxorna innan jag ska iväg till jobbet!


I brist på bilder bjuder jag på en av mig och Jenttu från första maj.

Inga kommentarer: