måndag 2 maj 2016

1 maj

I fredags storstädade vi villan inför sommarsäsongen, och jag hoppas jag kan spendera mera tid vid villan den här sommaren än vad jag gjorde förra. Jag stannade hemma på kvällen.

Min lördagsmorgon var riktigt trög. Jag vaknade flera gånger p.g.a mamma, ett telefonsamtal och alarmet, men jag orkade inte kämpa mig upp ur sängen. Sen halv 12 tvingade jag mig upp eftersom jag skulle och spela innebandy kl. 12. Efteråt for jag en snabb vända till Kokkola med mamma och Wilma. Vappen firades vi Alexas villa med en massa vänner. Det blev en lite senare kväll.

Idag steg jag upp, gjorde en finska hörförståelse och körde iväg till villan. Där var jag tillsammans med familjen en stund innan jag for hem igen. Kvällen inleddes med ett maskerad kalas, eftersom Kesia fyller 4 på tisdag. Sen for jag ut en stund. 

Nu är jag så trött att jag snart somnar sittandes, Gonatt!



Inga kommentarer: