måndag 4 april 2016

Veckan som gått

Igen blev uppdateringen lidande... Nu ska jag försöka skärpa mig och minnas att slänga in inläggen lite oftare! Iallafall så ska ni få en uppdatering om min vecka.

I måndags körde jag på en hemmadag, enda gången jag lämnade huset var när vi for till bönnan.

I tisdags var jag i skolan, sen slötittade jag dator och gjorde läxor. 

På onsdag var jag i skolan och sen jobbade jag.

I torsdags var det meningen jag skulle jobba efter skolan, men det blev bara ett ca 30 minuters skift. Redan i skolan var min kropp helt slut och jag mådde illa, men jag ignorerade det och for till jobbet. Efter en stund var jag tvungen att lämna produktionen för jag höll på svimma och ville bara spy. En jobbarkompis kom med upp med mig och jag skulle äta, ifall det var blodsockret som sjunkit för lågt, men jag fick bara i mig lite tripp. Jag for hem och sov i några timmar och när jag vaknade mådde jag bättre. Jag städade och gjorde läxorna och sen kröp jag i säng.

På fredag var det skoldag och sen jobb.

På lördag var jag till loppis med syrran, träna, se på innebandy, var på us och sen ut med kompisarna.

Idag steg jag upp halv 9, for och gymmade med syrran, åt, for på mässan, hem och laga läxor och sen for jag ut. Kvällen avslutades vi Jennies med henne och Maria :) 

Som ni märker så händer det inte så mycket i mitt liv just nu, men snart far jag till Polen så då får ni lite vackrare bilder och intressantare text! 

                                         

Inga kommentarer: