måndag 25 april 2016

Ny vecka

Min helg var riktigt skön. På fredag slutade jag jobbet redan halv 10. Så jag for hem, ställde mig och for ut. Jag kom hem ganska mycket senare än planerat eftersom vi for en sväng till Kokkola för att bl.a. spela fotboll.

På lördag tillbringades nästan hela dagen vid simhallen för att se på innebandy. Och sen var jag ut en stund på kvällen. 

På söndag vaknade jag av att syrran ringde och frågade om jag kommer till gymmet, så jag hoppade bara i kläderna och åkte dit med Sandra och Dennis. Sen for jag till bönhuset och sen hem och läsa på prov. På kvällen for jag ut en stund. 

Idag skrev jag sista provet för den här "provveckan"(den har pågått i två veckor), ett finskaprov som inte kändes bra. Men godkänd borde jag vara. Efter skolan jobbade jag och fick sluta redan halv 10 igen :)

Jag har ju lovat bilder från Polen, men jag börjar med att visa vad jag köpte. Bilder av vad vi gjorde där kommer nångång när jag har mera tid. 










Förutom det här köpte jag också en del presenter och lite andra småsaker :)


Inga kommentarer: