torsdag 21 april 2016

Hemma

I tisdags ca 9 på kvällen kom jag hem från Polen. Vi hade det jätte kul där och har sett massor. Och vädret var härligt med över 20 grader och strålande sol två dagar. Mera bilder och berättelser kommer i ett annat inlägg.

På onsdagen hade jag dagsverke, så jag tog det lugnt, gymmade och tvättade kläder. Sen på kvällen började jag läsa till kemiprovet som jag skrev i morse. 

Idag har jag städat och delat ut en del presenter. Jag har också läst till matteprovet som jag skriver imorgon. Jag ska också jobba imorgon efter skolan.

En sak som var lite negativt på resan var att luften var full av pollen och i hostellet fanns det mögel och damm. Så jag har haft snuva, halsont och kliande näsa, hals och ögon hela resan. Det lämnade på som en förkylning så nu prövar jag alla huskurer jag vet för att få bort den så fort som möjligt!

Nu kryper jag i säng, Gonatt!



Inga kommentarer: