söndag 10 april 2016

Helgen

Den här helgen kändes kort, men jag har hunnit med mycket. I fredags jobbade jag till 10. Efter det hade jag tänkt ha hemmakväll, men det blev till att jag for ut en stund.

På lördag steg jag upp 11, åt snabbt och for iväg och spela innebandy. Det var så lite folk att vi spelade utan byte, vilket var sjukt tungt. När jag kom hem åt jag och fräschade upp mig och for och se på innebandy med Sandra och Wilma. En snabb runda in till stan hann vi också med. Sen hem igen och så vidare till gymmet med Anna, Sandra och Daniel. Kvällen spenderades till största delen vid Jenttus eftersom hon hade kalas. 

Idag har nästan hela kvällen gått åt till att läsa på fysikprovet som jag har imorgon. Vi skriver tre prov innan vi far till Polen och tre efter att vi kommit hem. 

Nu blir det läggdags för mig så att jag klarar av att tänka imorgon :)


Lagom snygga bilder bjuder jag på ;)



Inga kommentarer: