tisdag 5 april 2016

5 april

En ny vecka har kört igång och är redan nästan halv vägs. Något som är väldigt bra med att jobba kvällar är att tiden går snabbare. I måndags jobbade jag, men idag var jag ledig. Så istället handlade jag med mamma, var till loppis med Sandra, Wilma och Kesia, for och träna med Sandra, kollade serier och gjorde läxorna. 

Imorgon test-skriver vi studentprov i filosofi, geografi eller tyska på dator. Så idag gick vi igenom hur allt går till och imorgon skriver vi. Jag skriver geografi. I de äkta skrivningarna kommer jag skriva alla prov för hand. Men alla tvåor måste testa systemet ändå.


Tröjan som mamma stickat åt mig blev klar idag. Jag är verkligen nöjd över den!


Jag är sjukt trött och det märks i mitt svamlande så nu ska jag sova! Gonatt!

Inga kommentarer: