lördag 26 mars 2016

Påsk

Bloggande lämnade lite på hälft denhär veckan så här kommer en uppdatering:)

På måndag hade jag vanlig skoldag och sen jobbade jag.

Tisdagen började med att jag for på gruppkörningen som hör till andra skedet och sen till skolan. Kvällen spenderades här hemma.

På onsdag hade jag körlektion klockan 7 och sen for jag till skolan. På kvällen jobbade jag.

På torsdag steg jag upp tidigt (8) och for till Easyfit och träna. Sen for jag hem och städa huset, till Friends & Brgrs och äta med Wilma, sen vidare till jobbet. Efter jobbet for jag ut en stund. 

Igår var jag till bönhuset och satt sen och snackade med mina syskon som var här. En 11 tiden kom jag på att jag ville ha nått gott så jag körde till Abc och sen kollade jag film. 

Idag när jag steg upp hade påskharen varit med ett ägg åt mig. Så jag åt det+moronmål. Sen for jag iväg och spela innebandy, hem och damsuga, till Easyfit med Anna, hem och spola av bilen och nu ska jag strax fara ut :)


Inga kommentarer: