måndag 18 januari 2016

Sarah Dessen

Sarah Dessen är en av de bästa författarna som jag vet. Jag har läst nästan alla hennes böcker(en har jag några kapitel kvar på och en annan beställde jag hem idag) och jag älskar allihop. De har ett lyckligt slut, som enligt mig är väldigt viktigt, och griper tag i en redan från början. Jag rekomenderar henne åt alla som är lässugna och gillar romantiska böcker!

Sådär annars har jag äntligen börjat läsa igen efter ett långt uppehåll. Eftersom jag inte har några läxor så har jag mycket tid att sätta på läsningen. Och jag har en hel hög med böcker som bara väntar på att få bli lästa.

Det här inlägget intresserade knappast nå många, men eftersom läsningen har under hela mitt liv varit mitt största intresse så tyckte jag att jag fick skriva av mig. Hur som haver, nu ska jag krypa i säng och läsa klart min bok!

       

                                 


Inga kommentarer: