onsdag 30 december 2015

Hejsan!

Det blev en liten bloggpaus här och jag tror att jag kommer skippa lucka 24 som var att jag skulle sätta upp en bild från förra julen. Istället sätter jag upp bilder från i år. 

Sen jag sist bloggade så har jag firat jul, varit med vänner, varit på släktträff, tagit det lugnt, shoppat, varit på körlektion och tränat. Man kan minsann säga att jag njuter av ledigheten, och jag är ledig en vecka till ännu. Det börjar en ny period i skolan och jag ska till YA på utbytesperiod så vi börjar skolan 11.1. Men nästa vecka på torsdag och fredag så har vi prao.

Nu ska jag städa min bokhylla.

        

                                        

       

                                         

                                         

                                         

                                         

Alla bilder är stulna från min systers blogg :)





Inga kommentarer: