söndag 13 december 2015

12. En bild på någon du saknar

Gårdagens julkalender glömdes helt bor, så den kommer nu istället. Jag saknar mina tyskar! Jag hoppas det blir en resa dit i sommar, men jag får se om den blir av.

Bilden blev tagen samma dag de for hem, före vi for till skolan.


Jag jobbade igår på morgonen. När jag kom hem for jag med Dennis och Daniel till stan för att handla lite. Sen for vi till Daniels för de skulle testa hans nya radio. Själv tog jag en tupplur på soffan. När vi skulle åka hem kom Sandra så jag hoppade på med henne och vi for och köpa lite mera gott. Hela kvällen var jag hemma. Först bakade jag och Sandra pizza, sen kom flera andra familjemedlemmar hit och vi åt gott. När de for hem duschade jag och kollade serier. 

                                   

Inga kommentarer: