söndag 29 november 2015

Lilla jul

Jag började gårdagen med att fara till syrrans för att färga hennes hår. Jag blev smått sugen på att färga mina råttfärgade lockar också, men jag är för feg för att göra några stora förändringar. Jag tror jag kör på slingor istället. Sen satt vi och pratade och bara tog det lugnt. Sen runt fem drog jag mig hemåt för att äta och tvätta upp mig inför kvällen. Sen tog jag det lugnt framför datorn tills Mia skickade att de var påväg. De hämtade mig och vi for till bönhuset på en lilla juls fest. Där hade vi en kul kväll tills det blev dags att dra sig hemåt.

Idag har jag hittills inte gjort så mycket. Jag måste laga läxorna men det lockar inte så mycket. Jag konstaterade annars att 2015 har varit ett dåligt bloggår för mig. Jag har lagt bloggen åt sidan ganska ofta. Få se, kanske jag skärper mig nu lagom till december :)

Bilder från förra lilla julen.

                              

                              


Inga kommentarer: