måndag 16 november 2015

Godmorgon!

Jag ska strax börja fara mot bussen men har ännu lite extra tid så jag tänkte blogga lite. Provveckan är äntligen över! Den kändes så lång denhär gången eftersom den var uppdelad så konstigt. 

Min helg var bra. På fredag var jag på körövning och sen kollade jag tv med mamma, Sandra och Kesia innan jag duschade och kröp i säng. På lördagen for jag och Sandra till Kuopio och var där och shoppade hela dagen. På kvällen for jag på us och sen var jag med en massa vänner. Igår gjorde jag nästan ingenting förutom läxorna. En kort länk tvingade min syster mig att följa med på. Det var länge sen sist så det gick lite trögt :)

Här är bilder på vad jag shoppade.
                                  

                                  
 

                                  

Inga kommentarer: