söndag 11 oktober 2015

Update

I onsdags blev det en oplanerad färd till bönhuset för att sköta en massa barn. De hade en föreläsning där och då var det meningen att det skulle finnas folk på plats som skulle sköta barnen. Men inga skötare hade blivit ordnade så syrran ringde och frågade om jag kunde komma. Motvilligt for jag dit. Men väl där var det riktigt roligt! Barnen var härliga och lätta att sköta. Och jag skötte inte ensam.

Torsdagen spenderades i Vasa. Halv två for bussen dit och vi började med studiebesök vid Hanken. Jag visste att det inte var något för mig redan innan vi åkte (jag drömmer om en karriär inom medicin och är ointresserad av saker som handlar om ekonomi) men det var ändå ganska intressant att höra på. Sen åt vi och shoppade. Kl. 7 tittade vi på en teater som var helt bra men lite långtråkig. 

Fredagen var vanlig skoldag och på kvällen firade vi Lukas. Lördagen spenderades med läxor från veckan jag varit borta. På kvällen sjöng jag i kyrkan och firade sen Emelie och Ida.

Idag har jag bara chillat med familjen. Jag ska börja skriva en labbrapport ännu ikväll och så blir det att jobba morgonskifte imoron eftersom vi har höstlov:)

Bild från en kemilektion i ettan.

                                  
 

Inga kommentarer: