söndag 18 oktober 2015

Helgen

I fredags jobbade jag efter skolan, direkt därifrån for jag på körövning och sen blev det hemmakväll och seriekollande. Det är längesen jag tog en hemmakväll så det var otroligt skönt. 

På lördamoron väckte Wilma mig och jag for med henne och Sandra till Kokkola. Jag köpte presenter och hittade lite åt mig själv också. När vi kom hem duschade jag och fixade lite läxor. Sen åkte jag på babyshower. Vi hade en massa kul där och sen for jag hem och vidare till Emmas på kalas. Vi var vi Emmas och en stund till Lighthouse. Men jag var så slut och otaggad så det blev en tidig kväll.

Idag när jag vaknade tog jag det lugnt en stund men efter maten började jag på med läxorna. Sen övade jag ajokaista i nästan tre timmar och nu läser jag på filosofiprov. Eller jag har paus i läsandet. Jag kunde inte skriva filosofiprovet när de andra gjorde det p.g.a. resan så jag måste skriva det nu istället. Och usch vad jag inte gillar det här ämnet. Jag förstår inte det jag läser så egentligen är det ingen vits att jag ens fösöker. Men å andra sidan så känns det säkrare att skriva provet om jag har förberett mig.

Nu ska jag återgå till pausen och jag hoppas ni haft en fin helg! :)




Inga kommentarer: