torsdag 15 oktober 2015

Härliga dagar

Idag har varit en bra dag och också gårdagen var härlig! Jag har skaffat mig en förkylning så det är lite mindre trevligt, men den är inte så farlig så den försvinner väl snart. 

Igår var jag jätte trött och orkade inte göra någonting. Men Mia kom hit och vi åt gurka och pratade om allt mellan himmel och jord. Det är sjukt länge sen vi träffats bara jag, Jennie och Mia så det var kul att Mia kunde komma. Jennie kom hem så sent så hon kom inte. Men vi ska snart ta en av våra Gyros pita-kvällar, och så ska vi bjuda vår tjejkompisar nångång också.

Idag hade jag tänkt fara på gym sista lektionen, men åkte iväg till Två systrars söta och åt en Cupcake istället. Sjukt gott! Sen tillbaks till skolan och spela volleyboll. Det var en av de kulare gångerna idag, och jag var taggad till tusen eftersom jag inte hade spelat ordentligt på tre veckor!

     
Lånad bild
    


Inga kommentarer: