fredag 18 september 2015

Sjuk

Redan igår kände jag mig sjuk. Hela min kropp värkte och jag hade en hemsk spänningshuvudvärk. Men när jag kom hem och kollade tempen så var jag inte sjuk, så jag slängde bara in lite burana. På kvällen for jag med Sandra och Anna och pratade med mormor och morfars vänner. Definitivt något av det kulaste på länge. Det är så kul och lärorikt att prata med folk från deras generation. Både om mormor och morfar och allt möjligt annat.

Imorse när jag steg upp hade jag fått feber, så jag lämnade hem från skolan. Efter att jag hade tagit värkmedicin kände jag mig frisk igen och började städa och baka. Men efter det började medcinen släppa. Och jag sov från och till. Sen for tempen nästan upp till 40 grader så jag tog medicin igen och känner mig bättre nu. Jag hoppas det går om snabbt för jag måste till skolan på måndag.

                                  

I brist på annat får ni en bild av mitt rum. Jag tror inte mitt rum har varit såhär stökigt på 5 år! Kläder ligger slängd på golvet eftersom jag klätt av mig och på mig vart efter jag svettats eller frusit. Jag slänger annars ALDRIG kläder på golvet. Och min säng har varit obäddad hela dagen, jag kan inte minnas när det senast hände :)
   

3 kommentarer:

Sandra sa...

Voj voj, säkert eri råddot. Minns int du hu mett rym såg ut tå ja va 15? Hehe;D

Amanda sa...

Haha jo no minns ja he ;D

Jenna Mäenpää sa...

Haha ja tänkte samma sak, knappast ede rådigt ;)