måndag 10 augusti 2015

Helg

Jag inledde helgen med att fara till Fäboda med Anna, Sandra och deras barn. Sen såg vi på fotbollsmatch i Larsmo och på kvällen for vi på us. På lördagen lallade jag mest på här hemma, sen på kvällen for jag på us igen. Efter det for vi till Mias villa. På söndagen for jag på mötet och sen till Mias villa igen. Men det blev en tidig kväll för mig eftersom jag stiger upp fem på mornarna ännu. Men bara fyra gånger till ska jag stiga upp den tiden!

Ikväll for jag med Sandra och två kusiner och prata med min mammas morbror om mormor och morfar. Så kul att prata med någon från den generationen. Jag har varken morföräldrar eller farföräldrar så jag pratar inte så ofta med äldre människor. 

Ikväll bokade vi också en resa till Rhodos, 26:e september åker vi iväg. Jennie åker tre dagar före oss till samma hotell så vi kommer vara med dem i fyra dagar. Sen hinner jag vara hemma i 1-2 veckor och så åker jag till Tyskland. Det är verkligen en höst att se framemot!


Inga kommentarer: