fredag 14 augusti 2015

Färdig jobbat

Idag hade jag mitt sista skifte vid Snellmans för den här sommaren. Nu har jag ledigt helgen och sen blir det skola på måndag. Men jag längtar till skolan så det ska nog gå bra :)

Den här veckan har jag haft program på kvällarna också så den gick fort. Bl.a. igår var jag först på mäccendejt med Mia och sen till Alexanders på plättkalas med några vänner.

                                 

      
     


Nu håller jag på packar för vi ska snart köra ner till Åbo för att se när milipojkarna svär faneden. Och tysklandsresan var tidigare än jag trodde, så jag hinner inte hem från Rhodos innan de far till Tyskland. Jag hamnar helt enkelt att stå över den resan. Men jag får skylla mig själv eftersom jag inte kollade datumet på tysklandsresan innan vi bokade Rhodos. 

Jajja nu ska jag fortsätta packa.

Inga kommentarer: