söndag 30 augusti 2015

Denna vecka

Både den här veckan och den här helgen gick snabbt! I måndags var jag på begravning, sen jobb. På tisdag jobbade jag också. Onsdag kom Emma och Simmi hit för att jobba på en skoluppgift, sen for vi till Spotlight. På torsdag tog jag det bara lugnt. Och på fredag var jag på Andreas kalas. Lördagen tog jag det lugnt och for på kvällen till Jennas och sen for jag till villan och sova. Där har jag varit idag, jag kom hem för ca en halvtimme sen. Jag började morgonen med en länk i Näsiskogarna med syrran, sen ett dopp i havet. 

Bilder fotar jag aldrig själv så då själ jag av andra. Ska försöka skärpa mig med det :)

                 

      

Mitt hårband ramlade ur håret så jag fick springa med håret flygande. Inte direkt världens härligaste! Och när vi sprungit ca 1 km kom Vanja ikapp oss. Då hade hon smitit från villan för att hon ville med på länk :)
       

Inga kommentarer: