onsdag 5 augusti 2015

Andra sista veckan

Andra sista veckan av sommarlovet och andra sista veckan kvar i jobbet. Och äntligen kom sommarvärmen. Jag fick sluta lite tidigare idag så jag cyklade hem och njöt av värmen. Jag ska strax börja fixa nån mat och städa upp i rummet.

Min helg spenderades nästan helt vid villan. På fredag for jag dit och sov till lördag. Jag somande elva och vaknade halv fyra på natten, steg upp kollade serier och somnade igen en och en halv timme senare. På lördag slingade jag och Sandra Eilmas hår, sen for vi iväg till Kokkola och shoppa. På kvällen for jag hem och duscha och ställa mig och så kom mina vänner och hämtade mig och vi for dit igen. Söndag var jag hemma men for ut en stund på kvällen. 

Det var kort om min helg, nu ska jag ta itu med sysslorna.


                             

                                 

           

Inga kommentarer: