onsdag 29 juli 2015

29.7

Här har det stått tomt!  Jag har flera gånger tänkt skriva ett inlägg men glömt bort det eller så har något kommit emellan. Men här ska ni få en liten update. 

Jag har jobbat på som vanligt. Vissa kvällar har spenderats med vänner, andra här hemma. Två cafébesök har jag också hunnit med.

 Ifredags var vi på Jakobsdagar en stund och sen for vi till vårt. På lördag for jag med Jenttu och se på när pojkarna hade en fotbollsmatch, och sen hem och ställde mig och så iväg till stan. Vi hade konsert i kyrkan och efteråt for vi till Mikas på kalas. Söndagen var jag hemma hela dagen. På måndag hyrde vi Solhaga och jag sa hejdå åt Millie eftersom jag inte kunde åka till tågstationen på tisdag morgon. Det har fortfarande inte sjunkit in att hon är hemma i USA nu, men det lär väl göra det snart. Nästa sommar planerar vi att fara dit igen så då får jag se henne.


Idag hade jag en stressig arbetsdag, så nu är jag slut och vill bara sova. Så gonatt!




Vi hade kusinträff igår och då hottade vi dehär bilderna. Ovanför är mamma och nedanför mamma och pappa med matchande tröjor.


2 kommentarer: