måndag 8 juni 2015

Sen tisdag

Sen i tisdags har jag jobbat varje vardag, och på kvällarna har jag tagit det lugnt. På fredag kväll for jag till Fiskets natt med mina vänner sen körde vi mest runt i stan. På lördag for jag till stan med Sandra och Wilma, sen hängde jag vid Sandras hela dagen. Och på kvällen stannade jag hemma. Söndagen tog jag det bara lugnt hela dagen.

Idag fick jag sluta tidigare från jobbet. Och jag har äntligen fått städat undan mina skolsaker. Nu hoppas jag bara att vädret blir riktigt vackert så det börjar kännas som sommarlov på riktigt. Och om två och en halv vecka kommer Millie hit och är här en månad! OJ vad jag längtar!

En bild av mig och syster Sandra på det <3

5 kommentarer:

Sandra sa...

Va jag sir...öuhm...pigg ut!:P

Lisbeth86 sa...

Vackra systrar har jag 💜

Lisbeth86 sa...

Vackra systrar har jag 💜

Amanda sa...

Haha <3

Amanda sa...

Tack :* <3 jag också