måndag 22 juni 2015

Midsommar

Det blev till mitt i natten på fredag före jag kom mig iväg för att vara med vänner. Men kul hade jag när jag väl kommit iväg! Sen hela lördagen var jag vid villan. Bl.a. for jag, Anna och Elin på en 10 km lång länk. Söndagen tillbringade jag också vid villan med hela min familj. Utom Sandra, vilket leder mig till det som tyngde ner midsommarhelgen. Min syster som tidigare i veckan hade opererat båda sina ögon hamnade att fara till Åbo på fredag p.g.a en infektion i ögat. Men som tur gick den andra operationen bra och imorgon blir hon utskriven! Så skönt!

       

                       

Idag har jag jobbat och ätit kvällsmat vid Kotipizza. Mamma och Wilma for till Åbo för att hämta Sandra så det är bara jag, pappa och Dennis här hemma. Och vi kände inte för att koka någon mat. Jag inledde också rullskridskosäsongen, 4 km, eftersom jag skulle dra ur nå sladdar vid Sandras och Tans och så skulle hunden rastas. Men det räckte gott och väl som första runda!


Nu ska jag krypa i säng för som vanligt är det väckning kl. 5 :)

Inga kommentarer: