söndag 31 maj 2015

Sommarlov

Ettan klarade jag av med ungefär samma betyg som på nian(stolt över mig själv). Jag fick tillochmed stipendie, pga naturkännedom och miljömedvetenhet. Det var verkligen inte väntat, och smått skrattretande eftersom jag tycker att jag absolut inte förtjänar det stipendiet. Men jag fick det iallafall.


Och min bror har tagit studenten, så honom har vi firat hela dagen idag. Grattis till honom! :)

                           

Förutom Dennis studentkalas så har jag också firat fyra av mina vänner som fick examen/studenten. Och så har jag rensat ogräs vi Hedbo med Jennie, varit på us vi Pörkenäs och tillbringat tid med familj och vänner. 
Nu ska jag krypa i säng för i morgon blir det jobb från kl. 7. Gonatt!







2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du hur underbart vacker du är? :]

Amanda sa...

Oj nemen tack! :)