måndag 18 maj 2015

Helg

Slutet av min vecka har varit helt normalt. I fredags var jag till kokkola igen och missade körövning, men vi övar igen på onsdag. På kvällen for jag ut en stund.

 Igår tillbringades hela dagen i Merilä med min familj och Annas svärfamilj. Vi firade Joels 30-årsdag så Anna hade planerat en hel dags firande med bl.a. löpning, simmning och ätande. Kvällen hade jag tänkt spendera med mina vänner vid Strandis men jag somnade, sov 2 timmar, vaknade kl. 12 och var så trött så jag tog en 11,5 timmars lång natt. Så nu är jag lagom trött. 

Idag var jag till stan cyklande med mina systrar för att äta söndags lunch vid Friends&brgrs. Sen hängde vi vid Sandras och väl hemma kollade jag Fast 7 med Wilma. Nu ska jag krypa i säng.


Mitt sjätte syskonbarn föddes förra lördagen så henne har jag myst med denhär veckan! Hon är så söt! :)



Inga kommentarer: