lördag 11 april 2015

Den här veckan

Bloggen har fått lida den här veckan, men den har varit lite stressig.

 På måndag var ledig dag och jag gjorde inte så mycket annat än läste på prov och på kvällen var jag med mina vänner. Tisdagen var också ganska lugn, var på promenad med syrran och läste till prov. På onsdagen skrev jag biologiprov, sen jobbade jag för första gången vid Snellmans. När jag kom hem repeterade jag lite inför nästa prov. Det provet (samhälls) skrev jag på torsdag, och det gick som det gick. Samhälls är det enda ämnet där jag inte riktigt bryr mig i vitsordet. På kvällen var jag och Emma på musikalen Natten är ännu ung. Där Maria medverkar i kören. Sen var jag så trött så jag somnade. Igår började jag kl. 11.10, men for till skolan till nie och for på gym, sen på hälsokontroll och sen var det vanlig skoldag. På kvällen jobbade jag igen. När jag kom hem hoppade jag i duschen och mina vänner kom hit en stund. Idag har jag sett på innebandy och fotboll, promenerat med syrran, hängt vid min brors, ätit mcDonalds och varit till Makuuni. Jag är nästan stamkund där nuförtiden :) 

Nu ska jag ställa mig iväg till Jenttus kalas!

Ha en trevlig fortsatt helg!

Inga kommentarer: