söndag 29 mars 2015

Söndag

Skönt med söndag, dock har jag en hel del som ska göras idag. Jag har redan sjungit i kyrkan, men så ska jag ännu ha filmat något kort till samhälls och klippt ihop det. Sen ska jag också skriva en sammansättning av undersökningen jag och Emma gjorde om artkännedom. Och så har jag lovat Jenna och Jenttu att jag ska komma på en länk med dem. Inga av sakerna tar någon lång tid, jag måste bara ta mig i kragen och börja göra något :)

                           

Annars har min helg varit väldigt härlig! På fredag hade vi körövning och sen var jag hemma resten av kvällen. På lördag steg jag upp, for och kollade på innebandy med Sandra och Kesia, tollade på i stan, kollade mer innebandy, for till Annas och sen tillbaka och kollade ännu en match. Sen blev det att fara i bastu och sen for jag på us. Efter det for vi till Villis och var där resten av kvällen.

Nu ska jag sätta igång med läxorna.

Inga kommentarer: