söndag 9 november 2014

Min helg

På fredag efter skolan var jag till stan och köpte en vinterjacka. På kvällen var jag på en väldigt bra us och sen till stan med mina vänner.

På lördagen började jag dagen med att städa lite ur garaget och fixa mat, vår farsdagspresent var att vi fixade här hemma. Sen for jag och Sofia iväg till vår kusins för att vara med de barn vi ska sköta nästa helg. När jag kom hem därifrån så tränade jag, duschade och på kvällen var vi alla vid Alexanders.


Idag steg jag upp ganska sent och sen hjälpte jag mamma lite i köket. Anna och barnen kom hit på lunch och efter maten for jag, Anna och Dennis på gym. Vi hade tänkt fara till Sportis så Anna skulle få testa det nya programmet till hennes cirkelträning, men det var låst så vi åkte till Fitness istället. På kvällen kom resten av familjen hit och vi firade pappa. Sen for jag med Maria till abc och sen till hennes.

Imorgon byter vi period men ja har bara tre lektioner! Jag skulle egentligen skriva moddeprov men vi har inget den här kursen. Så jag börjar först 11. Skönt med en extra sovmorgon :)

Inga kommentarer: