onsdag 29 oktober 2014

Uppdatering

Bloggen har blivit lidande av någon anledning men här kommer en uppdatering.

På lördag jobbade jag till 4, sen kom Dennis och hämta mig och vi for via Makuuni och blanda godis åt Sandra. Sen for vi till Sandras med det och var där en stund. Sen for jag hem, duschade och vidare till kokkola på us.

På söndag gjorde jag inget förutom att jag var till kokkola igen. 

Måndag, vanlig skoldag, volleyboll efter skolan.

Tisdag var jag i skolan, jobbade, handlade med mamma och gjorde läxorna.

Och idag hade jag modersmålsförhör, innebandy efter skolan och sen har jag inte gjort något vettigt.

Det var kort om hur mina dagar sett ut på senaste tiden. Och bara två dagar kvar och så är det helg igen! Och andra provveckan börjar nästa vecka, men precis som i första perioden skriver jag bara fem prov. Vi har inget prov i modersmål:)