tisdag 15 juli 2014

Seattle

Sen ja sist bloggade så har vi varit på möte varje dag och på kvällarna us. På söndag sa vi hejdå åt de flesta, Evan och Isaiah kom till vårt hus på söndagskvällen och de var där ganska sent. Sen satt vi upp med Millie nästan hela natten, jag somnade en stund mot morgonen. Millie kom med till kyrkan imorse så då sa vi hejdå åt henne.  Vi grät så mycket att jag inte vet när jag senast gråtit så mycket. Men många av våra nya vänner kommer till Finland nästa år så då ser vi dem :)

Idag har vi shoppat för sista gången och varit på en guidad rundtur men jag sov genom hela:). Nu ska vi snart börja sova för imorgon flyger vi till Island.

Jag har också ätit sushi för första gången i mitt liv, och inte gillade jag det! Bara en av de jag åt var nåsånär god:)

Inga kommentarer: