torsdag 12 december 2013

Länge sen sist

Jag har inte bloggat på länge, men den här veckan har jag haft fullt upp. På måndamoron kl. 4 åkte vi med buss till Hesa, spelade tre matcher(förlorade en och vann två), bytte om, for in till centrum och var där till åtta. Sen tog vi tåget till hotellet, nio fick vi våra väskor så du kunde man fara och duscha. Sen rakt i säng. På tisdagen steg jag upp sex, klädde på mig och åt hotell frukost. Sen och spela tre matcher till, och de gick dåligt. Förlorade första matchen på straffar, andra 1-0 och sista 2-1. Så vi blev åttonde, inte direkt något vi var glada över. Sen for vi hem. Kom hem ca 9. Då packade jag upp lite och for och sova. På onsdagen var jag till skolan, kom hem, tränade, ställde mig och for på en kul nagelkväll med Sandra och Anna. Jag kom hem halv elva och läste till prov. Idag for jag på kalas till Annas efter skolan och somnade i deras soffa. Så nu är jag trött och vill och sova. Bilder från Hesa kommer senare:)
Juppi bild 


Inga kommentarer: