tisdag 24 september 2013

Skrivandet

Ett av mina intressen som jag inte talar så mycket om är skrivning. Jag älskar att läsa och intresset att skriva har hängt på. Jag har väldigt livlig fantasi, så jag hittar ofta på historier, mest i huvudet. Jag är för lat för att orka skriva ner dem. Ibland försöker jag, och kan skriva ganska långt. Men ingen tvingar mig så jag slutar av efter en stund. Därför älskar jag ner vi i modersmål ska skriva uppsatser och sagor. När vi hade historiaprov på åttan klagade alla på att första uppgiften var att skriva om första världskriget, jag kunde knappt sluta skriva och när vi fick ut proven berömde läraren mig och sa att han skulle gett mig mer en full poäng om det varit tillåtet, jag skrev en tia i det provet(lite skryt men det måste man få göra ibland). Så nu har jag glatt skrivit min uppsats i modde och ska sätta på en film för att av avsluta dagen.

Inga kommentarer: