onsdag 14 augusti 2013

Utmanad

Har blivit utmanad av Emma och Emelie.

Regler: 
1. Alla som blir utmanade måste berätta 11 saker om sig själv. 
2. Man måste svara på utmanarens 11 frågor. 
3. Utmanaren måste hitta på 11 frågor till nästa utmanare.
4. Utmanaren måste sen välja 11 bloggar att utmana,
5. Du måste berätta vem du har utmanat.

Men jag kommer bara svara på frågorna och säga elva saker om mig själv.

11 saker om mig själv 
 1. Jag har 6 syskon och 5 syskonbarn.
  2. Jag har livlig fantasi.
3. Min lillasyster är längre än mig.
4. Jag älskar böcker och mitt favoritskolämne är modersmål.
5. Jag gillar choklad och lakrits.
6. Jag är singel.
7. Jag gillar smycken och brukar göra egna.
8. Jag har en gång hamnat att sy min haka för jag simmade
in i en sten.
9. Jag är ganska ansvarsfull.
10. Jag gråter ofta när jag läser böcker.
11. Jag är bra på att laga mat (enligt mina vänner).

Svar:
1. Bästa dagen i ditt liv?
30.01.1998 :)
2. bästa filmen du har sett?
Jag har sett många bra filmer.
3. Pinsammaste du gjort?
Kommer inte ihåg :D
4. Bästa med din klass?
Att man kan vara sig själv och att vi skrattar åt typ samma saker.
5. Drömresa?
Med mina vänner till Australien, Irland, England eller USA:)
6. Om du skulle få träffa vem du vill vem skulle du vilja träffa då?
Mormor och morfar.
7. Favoritartist?
Har ingen :)
8. Var är du just nu? xD
Hemma i Wilmas rum.
9. Vad gör du när du är ensam hemma?
Läser, kollar film eller går och sjunger för mig själv :)
10. Om du skulle få vara med och spela in en film vad skulle den handla om då?
Helst något fantasy, medeltida med pirater och sånt. Och kärlek :D men det skulle vara kul att spela i en nutida film också.
11. Hur skulle din drömkille vara/se ut?
Han ska vara snäll, modig, sportig och kristen. Och inte för svartsjuk.

Inga kommentarer: